Velkommen til utdanningsmesse 23. november på Gand

Sted: Gand videregående skole, Hoveveien 2-4 Sandnes

De videregående skolene i området inviterer til utdanningsmesse for alle elever og foresatte på 10.trinn i Sandnes og Gjesdal kommune. Ansatte og elever fra VGS vil orientere om utdanningsprogrammene fra stander rundt omkring på bygget. Det blir også mulighet for å se nærmere på flere av Gands verksteder.

Gand logo - Klikk for stort bilde

Et par av de studieforberedende retningene har informasjonsmøter i skolens auditorium:
Studiespesialisering: kl.16.45, kl.17.45 og kl.18.45
Idrettsfag: kl.17.15, kl.18.15 og kl.19.15

Kart over messeområdet blir sendt ut i forkant av arrangementet. De 15 utdanningsprogrammene vil bli presentert av Gand vgs, Sandnes vgs, Vågen vgs, Øksnevad vgs, Bryne vgs og Godalen vgs.

Arrangementet er obligatorisk for elevene, og vi håper at foresatte også vil prioritere å bli med denne kvelden. Dette er en gylden anledning til å få en god samtale rundt videre valg!
Oppmøtetidspunkt:
Kl. 16.30: Lundehaugen, Sandnes Friskole, Skeiane og Tryggheim Forus
Kl. 17.15: Bogafjell, Giske og Wang Ung
Kl. 18.00: Høyland, Lurahammaren, Vatneli og Øygard
Kl. 18.45: Dirdal, Figgjo, Gjesdal, Høle, Oltedal og Riska
Alle møter opp i kantineområdet innenfor hovedinngangen. Her må elevene registrere seg hos egen rådgiver/lærer før de går videre til messeområdet.
Vi oppfordrer til samkjøring eller bruk av kollektivtransport, siden det er begrenset parkering rundt skolen. En kan bruke «den gamle jernbanetomten» på andre siden av Hoveveien. Her er det fri parkering, men ta hensyn til kjøretøy som står der. Benytt ellers offentlig parkering i sentrum.
Velkommen!