Velkommen til åpen skole!

Gand videregående skole er en skole med høy trivsel, mangfold og et bredt og variert utdanningstilbud.

Du vil nå få anledning til å besøke oss!

logo best på læring - Klikk for stort bilde

Tirsdag 23.januar 2024 fra kl. 17.00 til kl. 19.00 er skolen åpen – for alle som er interessert!

Vi ønsker spesielt velkommen foresatte og elever fra 10.trinn, og elever i videregående skoler som ønsker å vite mer om vår skole og våre utdanningstilbud.

Her vil lærere og elever presente de ulike utdanningsprogrammene på Vg1, Vg2 og Vg3/4 (påbygg). Du kan lese mer om utdanningsprogrammene her

Skolens yrke- og utdanningsrådgivere vil ha åpen presentasjon i skolens auditorium med tema:

«Yrkesfag gir alle muligheter. Må man alltid velge tradisjonelt?»

Her møter du også tidligere elever som vil fortelle om sin vei til yrkeslivet.

Dette skjer i to omganger kl. 17.15 og kl. 18.15.

Elever fra arbeidstrening har åpen kafé – hvor de vil selge både lapper, kaffe og egne produkter.

NB! Skolen har ikke parkeringsplasser, og en henviser derfor til bruk av offentlig kommunikasjonsmidler eller bruk av offentlige parkeringsplasser.

Vi håper å se deg tirsdag 23. januar!

Silje Norheim Skagevold