FLYING START

For deg som skal begynne på Gand videregående høsten 2024.

Velkommen til Flying Start.  Skaff deg et forsprang på alle de andre!

Den 9. og 12. august arrangerer miljøteamet to dager hvor man blant annet blir kjent med skolen, treffer medelever og gjør ulike aktiviteter.

Det blir servert pizza til lunsj på dag 1.

Tilbakemeldinger fra elever/foresatte som har deltatt tidligere er utelukkende positive:

Bilde elever rundt et bord - Klikk for stort bilde

“Flying Start er bra fordi du vil føle deg tryggere til skolestart. Du blir tatt godt imot av de voksne, blir kjent med nye og føler deg ivaretatt. En av av de kjekkeste dagene jeg har hatt”

"Flying Start har bidratt til at vår sønn fikk en god oppstart på Gand! Han sier: Det å bli kjent med skolen, medelever, og ansatte i god tid før skoleåret begynte bidro til en tryggere start!”

Tilbudet er selvfølgelig gratis

Vi anbefaler deg å være med.
Miljøteamet på Gand.

Dag 1: 10.00 - 13.00
Velkommen info om program. Omvisning i små grupper. bli kjent aktivitet - Valgfritt. Felles avslutning. Gjennomgang av program for morgendagen.

Dag 2: 10.00 - 13.00
Velkommen. Sporløype. Aktiviteter som ville være i friminuttene, og matlagingsgruppe - valgfritt. Lunsj - taco. Felles avslutning.

Du velger selv om du vil være med en eller to dager

Klikk her for påmelding

For mer informasjon: Kontakt Tone Fjogstad